Skolan

Hej bloggen : )

Nu sitter jag i skolan och har Religon : ) vi har grupparbete nu. Vi ska göra ett studiebesök i en kyrka och även gå på en aktivitet! haha, jag är med amme J och vi har valt rörvikskyrkan ! hahaha ;D och vi ska på en aktivitet också så vi ska på adventsgudstjänst ! hahaha , underbart ! jag är inte riktigt kyrktypen om man säger så ;) blir första gången jag är med på ngt sånt? haha kommer typ råka svära i kyrkan ? får man ha vilka kläder man vill ?!?! måste man ha polotröja ?!?! :O måste man tro på gud?!?! vilka funderingar .. hmmmm. HAAHAHA =)) detta kanske är bra för mig så jag får lära mig lite ;) hihi. Vi ska ju intervjua och så också så nu ska vi ringa och boka möte ;) fan vad nice ! VI hörs sen, ska vara aktiv med amme nu ;)




Kommentarer
Postat av: Elina

hehe ;).

Kyrkan är väl annars en sån instutition som inte fördömer folk för hur de är klädda? :P Särskilt inte svenska kyrkan, de verkar inte hålla hårt på sånt alls (många i KU-gänget verkar ha "långa-svarta-rockar-svart-hår-och-massa-nitar"-stilen)

Så ta du på dig vanliga kläder bara ;P



Och advent är faktiskt mysigt! Tända ljus och en kör som sjunger mysiga julsånger! :D

2009-11-19 @ 13:12:48
URL: http://life-by-elina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0