Skolan ♥

Tjenna bloggeeeen ;)

Sitter i skolan nu med mina söta kompisar =) hihihi . satan vad söta dom är alltså ! hihihihihiiiiii. Jag har inget liv. och tessa klagar på att mina problem inte ens är problem ! illa av henne, hår och läppglans är stora problem eller hur ?! hhehehe . vi hade psykologiprov nyss och det gick åt helvete =) asbra lixom. så blir säkert omprov och jag blir helt ledsen för orkar inte göra omprov ! ÅÅÅH . jaja, HEEHEHHE ska tydligen färga sannahår idag? =D hihi. Vad trevligt. hehe vill sola åxå ! , var i stallet imorse , jag och tessa hade morgon själv på Wf för madde är utomlands i spanien :) fatta skönt ? jag vill åxå utomlands NUUU ! ta mig till spanien ....

mmmmmmmmm vill ligga dära hhihihihii



Kommentarer
Postat av: Tessa

VÄRLDSPROBLEM LIXOM!!

I-lands problem ggr 10000.. tänk på barnen som svälter i afrika medans du slänger skolmat, va!!!! ;)

2009-11-10 @ 13:58:55
URL: http://tessahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0