Torsdag

Hej bloggen!

Okej jag suger på att uppdaterat, för tid har jag haft;) men ids inte alltid, blir som sagt ett inlägg då och då. Vaknade lite sent idag (var trött som ett sepe) , ville springa imorse men var för trött ;D kanske imorgon? ajja. Så missade iaf första bussen så tar nästa ... Carina kanske inte blir så glad men whatever, TYSKA LIXOM <3<3<3 ajja, tränat ngra dagar i rad ihopp om att få träningsvärk, det är ju det skönaste som finns :D så trodde jag att den skulle kma idag, men nae ingen jävla träningsvärk ! snyft :( får göra nå ännu jobbigare idag då, kanske är jag lite vältränad ändå? ;) hihi. aa men iaf , ehh vi ska till pingstkyrkan idag m klassen? gud vad roligt.... nja typ inteeeee. Och alla utom typ jag i klassen tog svinissprutan igår, och man blir ju typ sjuk av den, så jag lär väl vara den ända friska, och tessa typ som redan tagit den ;b haha. NU ska jag gå och fixa mig, hihi hejdå

HET !!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0