Upptäcksfärd !!

Hej bloggen ;)

sitter i samhälls datasal med sannnaaa citron nu då va ;D vi har varit på såkallad upptäcksfärd i skolan nyss ;) HAHAHAHAHAHA fail säger jag bara. Sanna är ju så otroligt jävla diskret Va ? ;D hahaha , njaa inte riktigt ;) illa där va ! jaja , Före var vi(jag citronen och amanda m) iaf på stan och käkade på daggan ;) kycklingmacka ofcourse!

Där inne satt vi typ i tre timmar ;D haha, dom hatar nog oss dära , men våra krukväxt-krig och tomat-krig !! citronjävelN kastade fan en tomat i mitt HÅR!! Börja typ lipa och skrek "jag hatar tomat jag hatar ju tomat" HAAHAH , usch : (( vill hem och skrubba håret tyyp. Sen fick jag även ett samtal angående rättegången åxå.. fan vad kul... NAT , asså jag orkar fan inte helt ärligt ! blää ..

Ajjaaaa ska försöka att inte tänka på det nu VA ! Göra mitt bästa iaf ? asså åh blir less. JAJA !!!! Nu vet jag faktist inte vad som händer, det ryktas om att gå och köpa klubbor?? mumsigt !!


GÖTT SOM FAN <3

 


Kommentarer
Postat av: YOU KNOW WHO o_O

DISKRETAST !!



klubbooorr <33333

2009-11-19 @ 14:27:05
Postat av: sannaaa

HIHI JA DET ÄR JAG

2009-11-19 @ 15:51:32
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0