bästa medicinen

HejHej söta bloggläsare!

Det är ganska kul att iaf mina unika läsare ökar mer och mer :) även fast jag inte skriver om något speciellt intressant, för jag är inte speceillt intressant faktist. Och hur kul är det egentligen att sitta och läsa vad jag gör om dagarna? inte så speciellt kul antar jag lixom? men någonting får er ju att läsa min blogg iaf : ) Men lovar , ska försöka hitta något som JAG vill skriva om, och som kan intressera er på något sätt samtidigt. För visst, jag har bloggen för min egna skull men vill ju samtidigt att folk ska läsa den för annars känns det ganska meningslöst för annars hade jag bara kunnat köpa vilken dagbok som helst och skriva för hand eller i word? så antar att man bloggar för att man vill att folket ska läsa, och då måste det vara något som roar båda på något sätt eller vad tycker ni ?

Hur som helst sitter jag och ser på tv nu i min söta pyjamas : ) hihi och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den och hoppas på att mina kära mjukisbyxor hinner torka till imorgon för jag vill fan inte ha jeans. det är äckligt. Jag borde få ha mjukisbrallor på min egna födelsedag faktist (aa) , ska man vara finklädd på sin födelsedag? vet inte och bryr mig inte ^^ men kan väl alltid kanske fräsha till mig lite om det kommer folk..? Whatever imorgon är en annan dag och tar den som den kmr.

Äter daimglass nu , hihi. ur paketet. Är inte det typsikt såhära medicin när man är depp om man ser filmen när dom sitter och gråter över livet och äter ur ett glasspaket? haha. men gott är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0