frågor&svar

Har du flickvän? Flickvänner jaoo
Vilken hårfärg har du? Blondiee
Hur gammal är du? 16 , 17 i övermorn
Vad ska du göra ikväll? Typ plugga? och dega (y)
Är du ofta seriös?
Nej xD
Gillar du att kramas?
Jodå
Har du utländska föräldrar? HAHA nej
Saknar du någon just nu? Ja (U)
Mjukisbyxor eller Jeans?
Mjukisar!!! <3
Bada eller Sola? asså... måste nog säga sola.
Har du fräknar? ja:(
Favorit godis? vetinte;D ice cream <3
Anser du att du är stark? Nej! haha, kan jag väl inte påstå.
Vad har du för mobiltelefon?
En liten soony ericsson ..
Har den kamera?
Japp
Vad har du på dig nu?
Mjukisbralls und en tröjja! (y)
Hur mår du? typ inte så jävla bra
Vart har du ont någonstans? Lite överallt faktist 8-)
Vem kramade du sist? HIHI gnetis :)
Vem pussade du sist? Tindran nyss?
Vem vet mest om dig?
Hmm, jag själv i guess
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? eh HAAHAH
Tänker du gifta dig? Mja, tror ej det men man vet aldrig
Är du förlovad?
Nepppp
Har du något fint halsband?
Jodå :)
Är du bisexuell / homosexuell?
Nej!
Tre namn jag lyssnar till: Carro, rosen och TYVÄRR caroline!! (tack sanna och tessa) haha
Någonting jag tycker om med mig själv: typ inget !
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kan vara riktigt arg och mitt utseende !
Detta är jag rädd för: Typ äckliga djur, mörker, speciellt vara sj ute typ på natten!
Tre saker jag vill ha varje dag: Smink musik och datorn !<3
Tre saker jag absolut inte kan göra: Räkna matte , gå och lägga mig tidigt och ta skit ;b
Detta tycker jag om att göra: Vara m mina kompisar, djuren ochsåvidare
Detta vill jag göra just nu: Typ energi till att plugga ;b
Bästa känslan: När man åker bergochdal bana ;)
Värsta känslan: När man känner sig jävligt sviken
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Vetinte
Är jag kär just nu?
OHnej.
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa väldigt mkt, se världen åde
Min käraste ägodel: Min dator <3
Något jag vill ha i present: Pengar !
Favoritkläder: Mjukisbraller :D
Favoritlåt just nu: kan inte välja ;b
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tro det elr ej, men typ psykologi;) / men matte!!
Stjärntecken: vågen
Favoritdoft: Paris hiltons nya , love <3
Detta äter jag gärna: Mat ?
Dricker helst:
Cola!!
Hit vill jag gärna åka på semester: Usa igen tack !
Färg på mina ögon: Blueee..
Min längd:
161 cm typ ?
Jag tror på:
Liv efter döden
Jag spelar: inget ;b
Person jag beundrar: Mor och far kanske
Favoritcitat:
"lev varje dag som det vore din sista"
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt helt klart .
Vad lyssnar du på just nu? mamma och pappas surr.
Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har legat hemma, och ska plugga
Vilken är din favoritrestaurang? kina typ (aa)
När badade du i en pool senast? det var länge sen
Har du varit med i någon skolpjäs? haha ja ;)
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ gospel? HAHA
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jaaa, vill fan pröva ;D
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Florida
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons :D
Kan du alla orden i nationalsången? HEHEHE asså inte alla ; D
Badkar eller duschkabin? Duschkabin ;D
Chips eller popcorn? typ chirreee
Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift ;b
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? haha ohnej
Klarar du att tanka själv? har aldrig prövat? ;b
Vad var det senaste du handlade? Glass och youghurt (y) haha
Kan man vara vän med sitt ex? Jodå
Vem var det du besökte på sjukhus senast? kan inte minnas när jag sist var på ett sjukhus
Hade du mycket hår som liten bebis? Hade väl nå fjun int vet ja ?
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Halebops mobilsvar xD
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Sitter vid datan ;)


Kommentarer
Postat av: sannaa

varsågod CAROLINE ;)

2009-10-12 @ 20:20:29
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0