Farmville

Nej men hejsan bloggen!

Jag måste erkänna att idag har jag varit riktigt seg med bloggandet, fy skäms på mig eller nånting? Nej men helt seriöst så har faktist blogg.se laggat typ som fan ju ?! som alltid. Blev fett less, men sen gjorde jag ett sista försök och då vilel det funka. då blev jag mycket glad kan medela er sötnosar:) hihi.

ASSÅ SERIÖST, jag har aldrig spelar farmville på facebook men får typ 9584 förfrågningaro m dagen elr nå , haha och alla typ spelar det ?! jag nördar ! hahaha, nämner inga namn ;) men tog ju som sagt ett litet smygfoto idag, tyckte ju det var en aning kul faktist , vi hade faktist sluta skolan hära tillochmed, belive me or not lixom ;)




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ska fan ta kort på dig imorrn hela dagen ;)

2009-10-19 @ 21:01:12
Postat av: Tessa

Åhhh carro tryck ut bilden så vi kan be dom skriva autograf ;D haha

2009-10-19 @ 21:27:30
URL: http://tessahietanen.blogg.se/
Postat av: Tessa

FARMVILLE nördarna kan vi skriva högst upp på kortet å autograferna under x)

2009-10-19 @ 21:27:58
URL: http://tessahietanen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hahaha ofta jag är farmville nörd? Jag går in 1 gång i veckan jävla nööööröd tessa!! ;D

2009-10-19 @ 21:47:32
Postat av: Marcus

Täääzaaah är niööörd och cäääroow äär fjåårtisz LIXZZOMM!

2009-10-19 @ 21:49:20
Postat av: Fredrik

Håller med Marcus! Han har en poäng ;)

2009-10-19 @ 21:54:42
Postat av: CARRO

VAFAN MARCUS ?! HUR KOM JAG IN I DET HELA ?! DU SOM ÄR FJÅÅÅÅRTIIIZZZ NUMBER ONE LIXÅÅM !



omg , det måste vi nästan göra, men du fattas typ på bilden , du är ju åxå lite av en .. vad ska jag säga, farmvillenörd? ;) hahahaha

2009-10-19 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0