Födelsedag

Hejhej bloggen!

Idag fyller jag då tydligen år. hehe. Och det jag möttes av då jag vaknade imorse var mammas skratt. Hon skrattade nästan ihjäl sig för mitt hår stod bokstavligt talat rätt upp i luften xD sen skratta hon lite till sen kunde hon säga grattis. Sen fortsatte hon skratta så jag försvann;D haha.
Skolan var chill också, Fick många gratulationer så tack ännu en gång folket ;) <3
Sen stallet efter skolan. Sen hämta mamma mig , sitter nu hemma :) ska snart äta TACOPAJ <3 namnamnam.
som JAG har velat ha jättelänge till middag så då får jag det idag, känner lukten nu , muuums :) hihi. Sen så kommer mina kusiner och min moster åså, och mormor och morfar i guess :)
Och hära där jag sitter står det paket brevid mig :P hmm.
Ni kanske får veta sen vad jag får för intressant ;)
Btw, hade sovmorgon i morse ! på min födelsedag, så dagen kunde kanske inte börja bättre ? ;)

Nu har jag endast ETT år kvar till jag är 18år och myndig och får ta körkort och gå på krogen och såntdära roligt :D hihi, avis alla 93.or och yngre? ;) Tror jag säkert, jag har varit avis på alla 91.or som fyllt 18 och typ tänkt, kan det bli min tur ?! , ett år kvar . vi får se hur om tiden går lika fort som den gjort detta år som gått ;)
Kommit fram till att inget kul händer när man fyller 17år. När man fyller 14 blir man fjortis ;) när man fyller 13 blir man ju typ tonåring ;) när man fyller 15 blir man byxmyndig och när man fyller 16 får man ta moppekort och det, men 17 ? ingeting typ. Förutom ett år kvar till 18 då ;)

Nej nu ska jag vänta på maten och glo runt lite hära ett tag, hihi. Skriver kanske senare om jag får tid och så :)
Saknar att du inte är hemma på min födelsedag nadja <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

GRATTTTTTTTTTTTTIS :DDD

2009-10-14 @ 18:02:15
Postat av: Maggie

grattis<3 äre inte när man är 17 som man får börja övningsköra (?) : ) haha men grattis gumman<3

2009-10-14 @ 20:53:18
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0