Friday night

HejHej bloggen.

Har varit en dålig helg med uppdatering. Får jag ursäkta för men har inte riktigt haft tid helt enkelt:)
Party i fredags då, det var jävligt kul kan jag då säga! Även fast det spårade för vissa men det hör väl till ;)
Kan ju säga att det var inte liiiite att städa dagen efter, HAHA ! det tog typ sex timmar för mig tessa och sanna !
För sanna snäll som hon är kom ju och hjälpte till ; )
Men det var inte nice med städningen ! vem fan kastar runt soptunnor och blandar chips och cider i en skål t.ex?
HAHA , det kanske inte är så jävla normalt, vi fick se det mesta ! haha
Men fredagen började med skolan, sen sluta vi och då drog jag till gnetis :) sen hem, duschade på typ 10 min,
sen kom malin och christian söta som dom är och hämtade mig, sminkade mig hos christian och sen hämtade vi frida och ellen på max ;) dom hade köpt mat, så då körde vi ut till björns till tessa ;D
Så käka vi maten åde :) sen skulle tessa gå in och fixa sig och vi började med musiken : )
Sen var hon klar och då gick vi ut och startade partyt ;) i början var det ju ganska dött sen kom folket eftersom :)
Sen vart vi ändå rätt många! (y) haha, var askul !
Men av någon annledning var typ dom flesta uute. haha.
Sen skulle vi typ draa typ till erikslund eller ? nån hade beställt taxi. haha.
Men då kom det massa taxibilar vi bah hmmm. men då kom foolket från gruvberget och erikslund tydligen ! haha
Så vi klaga inte =) Bilder kanske kmr, man vet aldrig ;) möhöhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0