fuck allt

HejHej bloggen.

Im sorry för dagen med dålig uppdatering. Har helt enkelt haft mkt att göra. elr kanske inte ? vaknade typ halv sex imorse men tog mig upp sex och sprang typ dirr till bussjäveln. Missa den då fan inte idag iaf , så varit på stall WF på morgon med tessa : ) var helt okej. Sen skolan då, och psykologi och tyska. Sen efter det gick jag och frida m till tåågstation och fyllde på mitt  busskort, finaaaly lixom , har betalat min buss typ en månad nu 20kr om dagen ungefär, inte så jävla nice alltså. Det blir en hel del pengar ändå. Sen dissa frida M mig , varför får ni fråga henne ; ) så jag tog bussen till stallet, fixade klart min älskade älskling <3 nu ska han iaf gå på säckar i två veckor sen får vi se vad som händer. Men jag och anki måste typ dela upp fodringarna vilket suger för jag kan typ nästan aldrig ta luncher.... ska höra med henne hur vi gör.

När jag kom hem satt jag nere och prata med mamma och sååå , satt vid datan , käka middag, sen upp till mitt rum och lyckades somna, precis vad jag ville. Slapp tänka, drömde inget, var bara inte vaken. det var precis vad jag ville. Så underbart .. men ibland kan jag inte somna bara för jag vill så jäkla mycket. Det suger...

Nu slutade iaf ugly betty, och nu vet alla förmodligen vad som börjar ? ;) joo Desperate housewife ofc! massor med love till det ! <3 , sen ska jag SOVA! massa kärlek till det med. Vill fan aldrig vakna, men imorgon är det ju min födelsedag , måste ju fan vara på lite bra humör ändå. men helst vill jag bara stanna tiden. usch ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0