Godmorgon

Godmorgon bloggen!

Fast jag har faktist varit vaken ett tag, för mamma väckte mig :) ska väl till stallet på cirka 25 minuter och göra bort det och ge lunch. Suck. Jag vill börja rida och så men det går inte så bra när hästen är barfota.
När jag vaknade skrek mamma på mig att tokio hotel var på 4.an så då kollade jag ju såklart.
Det var på nyhetsmorgon. Dom frågade(?) typ elr nå sånt ifall dom var Emo och det sa dom att dom inte var ; ) att dom inte har försökt uppnå någon speciell stil osv. Hihi åh mums, tom är så snygg <3 men föredrar hur hans hår såg ut tidigare, men han är like snygg fortfarande ! =) hihi. Jag har också än bara hört några låtar från nya skivan Humanoid men jag gillar dom jag hört faktist, och säger inte så bara för man kanske tror jag "måste" när jag gillar dom så mkt ;) Utan det gör jag faktist, men har inte hört alla ännu så :)

Idag måste jag iallafall ta tag i pluggandet och MÅSTE hämta företagsekonomin hos tessa. jag måstemåste. Den ska vara inne imorgon så ja, som sagt, jag måste! Sen ska jag börja med svenskan också hade jag tänkt. Så ska se om jag ska käka nå frukost nu, brukar aldrig göra det men kände för det nu ;D haha, sen åker jag till stallet.




Kommentarer
Postat av: sofia

sv, jooo 166 :( jag blir ju skyhögalång :O haha ska skaffa en lååång kille så ja kan ha klackskor ;)) höhöh ;D

2009-10-18 @ 11:29:05
URL: http://sofialarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0