Godmorgon

Tjatja blogggeeeen : )

Är helt klar nu, eller nej jag har inte fixat mitt underbart "vackra" hår .. hmm. vill typ inte ta i det.
Duschade igår och håret var fortfarande lite halvblött då jag somna.
Så ja, ni kan ju tänka er iaf!
Asså idag blir det ju nog luleå efter skolan. men slutar ju som ganska sent idag. Elr ja halv fyra.
Men vi skulle få skjuts så då kanske det går lite fortare :) hehehe !
Men måste ju hitta någon som kan ta min lilla pålle. mamma får typ göre (aa)
Om jag inte hinner då jag kmr hem. men vilket lär bli ganska sent ändå. hmmmmmm.
Har tyska prov på morgonen TROOOR jag. Sen har jag religon redovisningen direkt efter :|
Sen ska jag och tessa ha uppvärmningen på idrotten och så.
Asså shieet vad trött jag är, så måste jag åka med äckliga jävla lokalbussen nu på morgonen.
Det är det värsta jag vet !!!
Nä nu skiter jag i det hära, ska snoka runt lite sen gå till BUSSEN <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0