I´m sorry

Godkväll bloggen :)

Jag vet att jag suger på att uppdatera. Det är ganska dålig stil av mig juu, lixom ! , men jag HATAR min dator, bokstavligt talat. Jag har ju min stationära, och HATAR den, vill ha en bärbar, vi har ju en bärbar men den är oftast inte ledig , och jag vill fan ha en egen, men jag får ingen :( och kan inte precis sälja min skrothög för att ha råd med en, ganska sorligt jaOO. Därför hatar jag att blogga, för min dator är äcklig, vill inte blogga i skolan det är för deprimerande, bloggar oftast mer alltså när jag är på bärbara! Stationära datorer suger seriöst.

En kommentar på dagen idag - rätt så chill.
Det var dock ganska elr väldigt sorligt att sandra bröt fingret på idrotten, värsta hemskt :( se vad som kan hända när ett gäng tonåringar spelar basket på lektionen. hmm. Men förövrigt var lektionen dock väldigt kul, idrott <3
Tkr jävligt synd om sandra som har en lös benbit i fingret och måste käka massa tabletter och öva att röra fingret annars kan hon få sämre rörlighet i fingret typ, inte kul alltså! fatta smärtan lixom ! Inte skönt asso.

Ikv kom sanna den RÖDE förbi mig, vi skulle studera flitigt, blev inte riktigt så va. heheeee... Slutade med att vi glatt såg på mysteriet på greveholm ! (y) bästa julkalenderna du förmodligen någonsin kan se på okej?

Fick också min present från Jonathan idag:) hihi. men tänker inte berätta vad det är , men kan säga att jag garvade som satan och det var typ bästa presenten ever :) men den fick mig att sakna han mer :( BUUHU come home lixom, nu? det hade inte suttit fel. och vilken fin ros du hade ritat jonathan ;) haha !

En till liten notering, jag är förkyld som satan, min hals är svälld och gör ont. underbart.

Jag - Sanna den röde ♥



Kommentarer
Postat av: jonathan

bra du gillade rosen iaf! Resten vart ju tydligen forstort :(

2009-10-16 @ 06:59:42
URL: http://saerpekka.blogg.se/
Postat av: sanna den RÖDE

bärbara suger fan !!! tro mig, jag har ett par stycken och INGEN fungerar!

2009-10-16 @ 09:13:57
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0