Imorgon

Hejhej bloggen ! : )

Imorgon smäller det , eller rättare sagt IDAG klockan 09:00 släpps biljetterna !! , jag ska vara vaken och boka ! fyfan , JAG MÅSTE FÅ BILJEETTTTT , annars är det fan killing time på väldigtväldigt hög nivå! är typ nervös ! haha : ( fatta bara att se dom live? att lixom se dom i verkliga livet !! SNYGGJÄVLA TOM <3 , kommer ju dö, kommer ju typ skrika till så jag inte kan prata sen ! fyfan !! men ska inte ta ut något i förskött för KAN ju hända att jag inte får nån biljett !! :(:( men ja, Ikväll har jag iaf  varit med sanna lollo och maggie :D vi hade kul och roade oss med att se Sex and the city: D bra som alltid, men jag och lollo har ju nött sönder det , men fortfarande inte less ; ) men när SANNA OCH LOLLO blir uttråkade har dom visst kommit på att man kan kittla sönder eh .. mig ! haha underbart !! verkligen ;) jag är ju inte alls kittlig lixom ! Men kunde inte stanna så jävla länge hos sanna den röde, för mamma skulle lixom hämta mig :) hehehehehe. Och imorgon ska jag och Therese bada ;) på badhuset lixom !!

men jag har en "LITEN" fundering, jag har ju blekt håret, ja det är ju faktist sönderblekt typ, kmr mitt hår typ bli GRÖNT !?!?! , skulle vara tacksam för svar faktist !!

Men nu bloggen ska jag faktist bara kika runt lite till hära, nörd som jag är, sen sova. men puss på er, och ska skärpa mig med uppdateringen, har varit riktigt seg! FÖRLÅT MIG SNÄLLa ! ; )


Kommentarer
Postat av: Maggie

hahah oohhh nää!! DU ÄR SNYGGGAAAAAAAAAREEEE!! jag är lika ful som en................. åsna!!!!!

<333

2009-10-27 @ 23:18:18
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Maggie

hahhah att vi är ; )

2009-10-27 @ 23:50:53
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0