Långkalsong

Tjenizz bloggen!

Ni vill typ veta vad jag gör förstår jag så måste ju nästan ta och skriva det nu tänkte jag ;D jag sitter i min älskade trekronor t-shirt med typ storlek XL <3 hihi, och långkalsonger ! :D helt underbart ju! det snöar ju faktist ute så långkallingar känns ju ändå en aning passande iaf ? =) , jag håller på att plugga svenska =) det går väl inte sådära skitbra, men har läst tio sidor iallafall , och jag fattar !! (I) , det är ett under typ =) , kommer ihåg det jag läst också, det är ovanligt kan jag då säga. Men jag var trög innan jag blekte håret åxå, såå don´t blame the haircoulor lixom! hihi : ))  , eeh. jag håller på att packa nu åxå , stall imorgon , jobbigt jaa men roligt också , för det blir ju vad jag och tessa gör det till , daahh ; )<3  , ehh har morgon i stallet åxå före, så måste fixa det typ fort. men det går säkert bra, blir väl fem minuter sen eller så. men det gör nog inget hoppas jag :) Idag hade jag typ asmkt brunkräm på mig och då fick jag några kommentarer att jag var brun :O awesome ?! ;) hahaaha !

Jag tänkte att jag kunde typ ta mig ngt att fika nu :D HIHIHI , bara för att det känns extra mysigt eller så, fast det har säkert slutat snöa nuuu . men det snöade faktist för några minuter sen ! andra gången typ för i år? eller ? =)
Btw äre ju halloween snart, folk ska typ klä ut sig? vet ni vad jag ska klä ut mig till ? :D JOO ingeting ;) HAHA !

Btw får nog kameran följa med oftare till skolan , underbart roligt ju ;)
haha, på tal om typ kameror bjuder jag på en egoist bild !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0