Mååååndag

Tjo bloggen!

Blev inte till så mkt blogga igååår, im sorry, men han lixom annat för mig;) hihi. Just nu sitter jag hos Therese , vi kände att vi två behövde plugga så typ vid halv nio bestämmde sig tessa för att fixa skjuts åt mig så tillslut lyckades hon övertala en liten man så kom dom och hämta mig vid sådära tio ungefär, HEHE. Då pratade vi med jonathan på datorn, i mick ;) hiihi, sen pluggade, väääldigt länge faktist. Idag har vi sovmorgon! underbart:D Fast jag är ju redan klar ;) snabb som jag är ! ska typ gå och blåsa håret nu för det känns behövande .. men kände att jag behövde visa att jag lever ! =D höhö, Prov imrn så blir fetplugget idag, HA EN BRA DAG ; ) skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0