Onsdag

Hej bloggen : )

Okej nu har jag varit jävligt seg med uppdateringen, illa? ;D ja illa som fan !! Men har typ ändå inte tappat nå läsare ganska fränt ju ;) haha , tkr jag borde ha tid att blogga när det är lov och allt men har ju massa att göra såå hinner typ inte ;D men iaf, Igår red jag då evert första gången på väldigt väldigt länge :) hihi , det var underbart att sitta på han igen :) men aldrig har jag suttit på en sån pigg häst ! asså fan, haha ;p Red ju då med lollo och meckis, haha och ja, han gick omkring och skrek hela tiden(?) han gick i "form" och spännde sig och typ gick helt samlat och trampade , sen ville han typ bocka hela tiden och lyfte som bakbenen åde och lyfte röven och kasta med skallen , haha och jag var barbacka så det var tur han aldrig gjorde det ;D höhö. Sen på hemvägen då det åxå blev snöstorm typ fick jag rida i skänkelvikning för han inte skulle dampa lös, och före det reste han sig åxå lite lätt ;D haha , sen då mecken skulle hem och jag  hem så fick jag hoppa av för visste han skulle sticka så hoppade av innan han börja dampa :) och då var han lika galen och kasta sig osv, han är så glad för att vara igång igen :) man märker det på han , hela han skakar ju när man rider =) hihi min lilla gubbe ! ♥

Idag har varit en jävligt slö dag, skulle upp sex för skulle ta bussen till stallet, hade morgon ;b , men gick och la mig halv två igår , typ senare så var AStrött. haha, men hann med bussen iaf men sen då jag väl var framme i busskuren kom jag ju då på att jag glömt nyckeln. Fan vad lyckat lixom. Men skulle absolut inte ha tid att springa hem och hämta nyckeln då skulle jag vara framme i stallet typ perfekt till lunch ! (y) , så hoppades på det skulle vara öppet iaf , och jag hade tur som fan kan jag säga, öppet vare :) hehe. Släppte ut hästarna och det orkade inte mocka och sånt så drog hem ,sen åkte mamma hem från jobbet så vi åkte på samma buss ;) hemma gick vi ut på en liten promenad med tindra :) sen var vi inne typ halv nio ? , då gick jag och la mig dirr, sov till tre :D haha , kastade mig upp och sprang som ett psyk till bussen för att åka och rida innan det blev mörkt. Red själv idag och hästen var precis lika pigg, om inte piggare? haha, men ingen bock, däremot någon resning !;D och massa skrik från hans sida osv, jävla damp alltså ;) men hellre en pigg häst än seg och slö lixom ?!?! :D

aaa iaf , sen hämta mamma mig. vi for och handla åså. Åkte på dollar, köpte cola <3 HEHEHEHE. har inte ätit eller druckit nå på hela dagen faktist så nu gör mamma middag så snart får jag äta :) men är inte hungrig längre det var värre tidigare :O , aaah iaf. Skulle faktist sola idag men det blev inte men imorgon ;) höhö. ska bli browniiieee lixom ;) har aldrig solat men nu äre väl på tiden ?!?! HÖÖHÖH: )

JUSTE IGÅR ! när jag red och skulle möta lollo, kom typ värsta reatardet fram bah hej när vi red på cykelbanan, och jag typ bah eh hej? han bah får jag klappa hästen ??? jag bah eh jaaa visst .. så börja han klappa på evert och så säger han "jag är inte farlig jag är jättesnäll , jag var farlig förut men inte längre" jag bah eh wtf ?! och tänkte rida därifrån så börjar han surra om att han håller på med trav och ville köpa evert, jag bah eh nej ?! han är inte till salu? så läste han på min jacka som det står på mitt namn på han bah "jaha caroline.. bor du hära i området?" jag bah eH NEJ , så red jag iväg han på ta hand om dig killen till evert sen bah och du med tjejen så tog han tag i mitt BEN jag bah omg !! fick panik och red iväg fort som fan, jävla missfoster :(:(:( ska fan aldrig mer rida på cykelbanan !! han var typ läskig och såg kriminell ut ... läskigt ?!?! jaa en aning !! :O Men nu ska jag snart äta sen duscha och så vidare, vad som händer ikv får ni väl höra senare ;)

ibland(alltid) saknar jag mitt svarta emohår !! </3



Kommentarer
Postat av: Freddeboiii :D

Färga håret svart dååå :OO

2009-10-28 @ 20:21:12
Postat av: carrrrrrrooooooooooo

MEN VILL JU VARA BLOND ÅXÅ : (

2009-10-28 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0