Onsdag

Tjeena bloggen ;D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, pratade just med tessa i telefonen ;) 1timma och 21min då hon ringde till mig men jag ringde henne före det i typ några minuter ;)
haha, vi planerade lite och smed lite planer :D höhöhö . tkr dom var smarta;b
Imorgon har vi ganska mycket i skolan faktist, först har jag tyska prov,
sen religonredovisning och sedan har jag och tessa idrotten!
Sen ska vi ta med fakta om hästraserna vi valde ut på hästkunskapen, så tänkte ta och sätta igång.
Var iaf och skjutsade nadja till flygplatsen ju, det var sorligt ;(
Sen efter det så åkte vi på maxi ica stormarknad och handla, köpte hårfärg ;D
Sen åkte jag till stallet direkt och gjorde klart, evert hade damp för att det blåste som fan!
Sen hem, käka sen degat som satan, pratat i telefon med folk haha. Kände att jag var tvungen vara lite social ;D
Imorgon blir det nog luleå med tessa frida m och ellen ; ) ska shoppa lite nödvändiga saker höhö.
Sen måste jag fan färga håret också !! och lär ju inte hinna det imorgon:O och kommer ju inte hinan på fredag heller för då har jag redan massa att göra :o men får se.Blir nog att jag måste färga det då !

Nej nu måste jag fan pluggaa. Inte så jävla roligt nej , men måste man så måste man. Kan fan inte börja skita i skolan nu asså, på tal om skolan. har fått frånvaro från ämnet Småföretagande A ? vi har inte ens det ämnet ?!?! och det går ju på mitt studiebidrag om jag får mkt frånvaro? kul. måste fan prata med syon elr nå.
Nu ska jag ta itu med studier ;) haha, hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Asså texten är ju helt fucked up nu?

Ska gå in o kolla..

2009-10-08 @ 11:24:34
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0