Shalom!

HEJ BLOGGEN ! (Carolines blogg)


Hahahhahahahhahahaha vacker rubirk.
Ja, det är Sanna den RÖDE (www.indeeed.blogg.se) som skriiiver. Caroline ligger i sängen med Tindra och coola som vi är kollar vi såklart på mysteriet på greveholm. Caroline är en biaaatch, hon har "regler" om hur det ska skrivas i hennes blogg. Medans jag skriver säker hon saker som "du måste göra mellanrum" och "ner en rad eller två". När hon inte klagar på min skrivning så visar hon sin nördsida genom att säga samma saker som dom i filmen, hon kan typ allt utan till.

Idag har smala Sanna och smala Caroline käkat frasses! Eller ja, Caroline fick stå i stan och vänta på mig ett tag, eftersom jag var en aning för seg. Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge ;) Sen åt vi somsagt på frasses, jag övertalade Caroline att köpa glass också, och sen gick vi och köpte godis..

Sen skulle vi ta oss hit till Caroline.. Det gick inte bra för ingen "HADE TIID" att skjutsa oss. Så vi satte oss i en busskur, vi fick inte ens låna nåns cykel x( Jag försökte byta till oss en mot colan vi köpte men nej, det gick icket. Men busskuren var kul ändå, ahahhaa. Men ja, ska väl inte avslöja för mycket ;)

Nej hörreni, ska nog joina Caroline och mysteriet! (Hon kan fan varenda replik alltså -.-')
Imorgon ska jag upp och baka bröd, lid med mig !!

HEJDÅ BLOGGEN! (Carolines blogg)

// Sanna den RÖDE aka Sanziir0!


gammal bild på Caroline och jag =D


Kommentarer
Postat av: sannaa

omg jag minns ju vem vi försökte få att skjutsa oss... asså nu kommer det här från ingenstans men är glad för tiden vi hade även fast det inte slutade på bästa sättet skulle jag inte vilja ha det hela ogjort, wierd.

2010-07-07 @ 04:31:24
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaa

jaapp, jävligt roligt.

2010-07-07 @ 17:17:40
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0