sjuk

Tjaaa bloggen !

Idag är jag sjuk och hemma från skolan , vaknade imorse och kände mig förjävlig, är grymt förkyld. Inte så jävla trevlgt alltså. Så somnade om efter pratat med mamma och så. Har sovit i hundra år känns det som. Vaknade typ vid två eller nå säkert. hehe. mår fortfarande dåligt. bläää. och måste till skolan imorgon, och vill inte vara sjuk på Onsdag då jag fyller år och det kommer lite folk åså. Känns ju inte speciellt trevligt. Bte så har jag slut pengar på telefonen så det var därför jag inte kunde svara på alla era sms om var jag befann mig;)
men nu vet alla, hemma i sängen ! (y) heeheheheheheheeh.

Och jag kom på nu att jag måste ju lämna in filmen jag och sanna hyrde igår, och den ska vara inne sex, jag orkar fan inte gå, är faktist sjuk ju ?!?! och cykeln är spårlöst försvunnen... nästan. Och no car.
Men det löser väl sig kanske, elr nå. orkar inte bry mig.

Ska till stallet idag också, tror jag ? Kanske att mamma hjälper mig vi får se. Blir oftast bara irriterad över småsaker som stör mig nu angående stallet och min häst. Kanske inte något jag ska tala ut om i bloggen men en tjock nordis tappar inte mage av att gå på hösilage bal och skrittas, och om det är ngt min häst behöver, är det att tappa lite HOST väldigt mkt av sin mage, tkr jag och. och jag står fast vid det för det är sant även fast han är en grov ras osv och kmr aldrig vara jätesmal och vad nu alla säger. Nu blev jag förbannad också för jag börja skriva om det hära . snart vet jag fan inte vad jag gör. Hatar egoistiska människor som bara tänker på sitt och sina egna djurs bästa. tänk lite på dom andra kanske ngn enstaka gång ?!?!?

Nu orkar jag inge mer, skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Krya på dig Carro : ( <33333333333

2009-10-12 @ 17:19:40
Postat av: Frida M

haha du får ge han en tårta då :D

2009-10-12 @ 18:49:44
URL: http://fridamariedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0