Skellefteeå

Tjenare bloggen!

Idag har jag inte bloggat någonting alls juu, det är för att min dag har varit väldigt stressig; ) var så jävla trött imorse så jag tog mig en liten sovmorgon då vi egentligen skulle ha företagsekonomi SORRY TESSA ! HEHEHE , men sen tjata alla på facebook att jag skulle ta bussen innan engelskan så jag sminka mig på typ EN minut, så såg inte så jävla vackert ut ?! men vad gör man inte för dom lixom ?! ; ) såå stressa som fan till bussen typ så hann med den , WOOHO ovanlgit faktist ; ) så kom till skolan då engelskan börja , perfekt asså ?! såå såg vi den söta filmen :) den var faktist bra på något konstigt vis ?! ajja HIHIHI .

aaa sen så skulle jag ju följa tessa till skeåå som hästskötare för hon skulle tävla idag : ) det var fan askul alltså ! det tar ju som ett tag dit ner så EHEH vi roade oss på våra egna lilla sätt, men roligat var nog hemvägen ?!?! vi ringde några goda vänner och delade några skratt :D hihihi ! hahah , och tessa och Molltas var jätteduktiga, dom kom tvåa, hejjade på som fan så den jag stod brevid kolla snett på mig =( Skelleteåeåå är förövrigt en håla och travet var inte speceillt fräsht gillade typ inte ! :O men är man dära med trevligt folk så blev det mktmktmkt bättre ju ; ) hiihi, tessas syrra och marre tävlade ååxå : ) Sen lämande tessa också tillbaka sin ponny , det var typ sorligt :( vart typ deprimerad då .. för att tessa blev ledsen och så : / hon har ju som haft han ett tag .. men hursomhelst... hemvägen var iaf awesome, om ett gått skratt förlänger livet kommer jag leva i en evighet ;) och jag och tesas tog undertbart vackra bilder som lär kma ut sen för jag vet ni typ verkligen vill se dom ; ) så ortoligt vackra kan jag då lova ! hehe. Kvällens bästa var nog när tessa bah "det är så jävla mycket dimma ute så jag kan knappt se handen utanför rutan !! " jag "vilken jävla hand?!"  tessa "JAG VET INTE FÖR JAG SER DEN JU INTE " HAAHAHA  , så jävla dååååligt xD men att vara övertrött + cola + mercan + tessa = sjukt jävla kul ;) haha

Nu är jag väldigt trött och en dusch känns jävligt lockande men är förbannat trött alltså! och om jag duschar nu kommer lixom mitt hår stå åt verkligen ALAL håll imorgon, det är inte så vackert kan jag då lova. Så ja, kanske duschar imorgon på morgonen ? men det är fett jobbigt, hm , måste fundera ett tag. iallafall jag VISSTE att jag skulle få träningsvärk i ett ben idag, för ja det har jag ju , VERKLIGEN INTE skönt alltsåå !

Min mobil är verkligen död på riktigt nu , så hade laddad upp en söt bild på tessas stjärna om den hade levt, så ni får helt enkelt vänta, men kan bjuda på någon annan vacker bild då, bara för skojj skull ;)

Lycklig tjej pratar m jonathan i telen ! ;*





Kommentarer
Postat av: Tessa

hahahah du är så grymt bäst Caroline <3

Me loves You lixom <333333



hahahah EN BRAAAA dag me carro å tävling ; )

2009-10-21 @ 23:38:03
URL: http://tessahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0