Tisdag

Tjenaree bloggen ; )

Jag vet vad alla vill och typ förväntar sig att jag ska skriva nu, men SYND , never gonna happend ;)
Är jävligt trött just nu alltså, vaknade sex imorse ;D eh, har svenska prov imorgon och vill bara gå och lägga mig , men det går absolut inte måste plugga svenska nu,börjar lixom få lite ångest typ ! jaja, men har skippat att se ugly betty, men kan fan inte missa Desperate housewife alltså ?!?! det är typ mitt liv ju!! Blir att typ studera hela natten dårå. Iaf imorse hade jag morgon i stallet före Wf , det gick väl helt okej och fick fylla massa hösäckar också frös typ ihjäl om händerna, men det gick :) , eeh. på wf då, vi fick rida , vi skulle rida en mil , elr ja jag red så körde tessa, det var ju asmysigt :) hihi , men hade ojämna stigbyglar såhära för det fanns inte nog med hål i stigläderna såå kommer typ ha träningsvärk i typ ETT ben, hm underbart, nej fan nu får ni inte höra mera om min skitintressanta dag faktist ;) för jag ska fortsätta med svenska studierna hihi, måste verkligen, sen tv.

En söt bäbis :)




Kommentarer
Postat av: Fredrik

COOOOOL HEEEEEEEEEST, nästan lika fin som mig!! :O

2009-10-20 @ 20:57:49
Postat av: Tessa

SÅ GRYMT SÖT <3 hihi

2009-10-21 @ 23:24:07
URL: http://tessahietanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Naaw, vilken söting!



Och jag håller med dig, man kan inte leva utan Desperate Housewives! Om jag så inte ser ett enda annat program på hela veckan så är tisdagskvällen bokad!!! ;D

2009-10-25 @ 19:30:56
URL: http://life-by-elina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0