Torsdag

Tjoho bloggeeen (:

Jag var dåååå på invigningen på Enter idag : )) det var sjukt mkt folk ,eh vars kommer allt folk från egentligen ?!och jävla pervogubbar som tränger sig som fan och typ PRESSAR bakom en ? inte nice. aa man blev typ mosad, menar chilla den är en GALLERIA vi pratar om. JAJA. eh, klockan ringde halv åtta imorse men var jävliigt trött alltså, så sov vidare en timme xD inte så bra för fick stressa som ett psyk !! och hade en skitstor finne som jag var tvungen klämma också !! så har gått runt med en röd jävla prick i fejjan idag. inte så nice alltså ! jaja jag och mamma tog bussen , jag han trotsallt duscha och blåsa håret, sminka mig åde på en halvtimme, duktigt av mig tkr jag ju:D aa när vi kom till stan typ en halvtimme innan det öppna så vare massa folk , shit lixom! jaja vi ställde oss i kö men när den närmade sig tio fick alla ryck och tröck sig fram ;D hehe, det var kameror osv överallt! Det var en stor dag i lilla boden idag förstår ni ;) haha .

Så jag och mamma kollade runt i hela gallerian och så, fin är den:) sen gick vi och fika på bodensia HEHEEHE det var gott :):) men i gallerian var det ju fullt så där kunde man ju inte sitta typ ;D haha ! Så efter vi myst på bodensia så tog jag bussisen till stallet och fixa klart, hade lunch sååå. Sen gick det ingen bussssss så orkade inte vänta så gick till ica kvantum sen vänta fem min och tog bussen därifrån;) haha , sen gallerian med maggie och carre, och stan i övrigt såklart;) Sen vare TANDLÄKAREN buuhu. men inget hål hade jag :D HIHI. fick jävla äckelbananlack som jag försökte spotta ut på något vis sen efteråt. Mamma hämta mig sen hem och äta , sen vare bara fara iväg igen och ta in hästen , ingee rida idag, hade typ inte tid ! : / och sen till maggie för att dra och stekaa lite, solade bara 10 min nu första gången men drar fan en 20 minutare imorgon va; ) måste ju va brownie!


Har även bilder från då dom började bygga gallerian för ett braaaa tag sen :)





Fika med maaami :) ;*



Promenad från stallet ! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0