coopers

OKEEEEEEEEEJJJ , aah jag är inte nöjd med min tid som jag sprang på cooperstestet . Vi sprang 7,5 varv på löparbanan på skolan dåå , det är fan astråkigt att springa runt den dära banan och räkna varven, värre än i lillskogen ju ;D hah men iaf , sprang dom varven på 18min 6sek vilket inte var så bra ;s såå nu blire att fetträna till nästa gång ! men läraren tkte det var jättebra gjort av dom som skulle försöka och så :) såå försökte ju iaf (aa) haha , så funderar på att dra och springa nuu men vill att ngn ska följa ;D ahaha , typ booring sj ? får se hur det blir, ska ju till stallet och gå med evert åxå åså ;D ajja, nu gör jag ingeting funderar på att göra någon nytta? som städa mitt rum eller plugga, det lät dock inte såå lockande måste jag då säga. ajja , skriver sen ; )  pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: sofia larsooooon

du kan springa me mig då ja blivit frisk ;)

2009-09-17 @ 16:53:50
Postat av: Carro

jaaaaaa! seriöst vi måste ! haha, ska springa varje dag nu faktist ;) fast du lär ju ha bättre kondis än mig!:O ;D

2009-09-17 @ 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0