förväntningar

förväntningar har vi väl allihopa. man förväntar sig ibland mer av en person , man förväntar sig att den man älskar ska bli frisk igen, för det är de man vill . man förväntar sig att allt löser sig. men sen kan det komma upp saker som man verkligen inte förväntade sig, den man älskar blir inte frisk, personen man förväntade sig mer av ger inte mer , och det man förvänta sig lösa sig, löser sig inte, eller att en person gör eller säger något men aldrig skulle förvänta sig att den skulle göra eller säga. Jag har varit med om det mesta när det gäller förväntningar skulle jag tro , eller det känns verkligen så ibland.

Och idag slog det mig , man ska inte ha så höga förväntningar helt enkelt. Jag förväntade mig aldrig detta av en person. Att den skulle göra såhära mot mig och den personen själv också för den delen. Förstår ju som inte riktigt situationen själv, vems fel är det? mitt eller? ditt? nej, det krävs två personer för att detta ska ske och det är inte någons fel men du har gjort ett val. och det var inte mitt val det var ditt och tkr det är tråkigt du tkr så men kan inte ändra vad du tycker även fast jag gärna skulle vela.

och man ska inte förvänta sig så mycket, för man hoppas så mycket alltid att när någon är skadad eller när någon inte mår bra att allt ska bli bra, det är det man förväntar sig alltså. Sen när det visar sig vara raka motsatsen, mår man inte bra. Då ångrar man sig att man förväntade så mycket, för i slutändan blir man ändå bara besviken.

rörigt inlägg, är bara så less. det är sånna här saker som får att vilja flytta från boden ännnuuuu mer.


Kommentarer
Postat av: Josse B

:( På sätt och vis förstår jag och på sätt och vis inte :/



orkar inte heller vara kvar i boden/luleå/norrbotten vill flytta långt härifrån :/



Hoppas allt blir bättre snart vännen!

2009-09-29 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0