efter en lång paus

eller nånting?
Har inte bloggat på ett väldigt bra tag märker jag nu. Visst har folk påpekat det åså och jag har ju tänkt på det osv, men har helt enkelt inte orkat . känns som det absolut inte finns något att skriva om, fast kanske det gör det? kan ju tomskriva om mitt extremt intressanta liv eller något ^^ fast ja, piteå var ju värt att nämna, det var urkul faktist. var där i helgen med sanna och sandra, det var en resa för sig;D haha , vi bodde i husbil på piteå ridklubbs parkering, aahaha , och jaa. husbilen ville som inte sammarbeta med oss , men ja vi överlevde iallafall, och värt att nämna är ju att vi såg på dressyr tävlingar.

Evert blir bättre och bättre och det känns väldigt bra. Helena skrev idag att han inte haltar längre i traven. PERFEKT . så, bättre och bättre. fan vad nice ! blir jätteglad :) så nu blir det väl att börja promenera med honom varje dag en liten bit så han får kma igång åså. men nog är han igång alltid, var i stallet idag då, var ute och skulle öppna en bal osv och hästarna sprang som aldrig förr, typ? haha , tog in evert sen och han var sjöblöt i svett ;D så motion får han? haha , blir så orolig varje gång han springer och reejjs galopperar , men han blir ändå bara bättre och bättre. Men kylde hans ben ändå, vilket han inte gillade ! det var kallt tkte evert ;( men ja, sen duschade jag av sötnosen också eftersom han var svettig ;) han går ju på bal nu och en stund framöver iaf, det är nyttigt för honom. nu kanske han tappar en del av sin sötmage.

Gick hem från stallet, med tindra som har varit med mig idag. det gick helt okej. hon är bara väldigt seg ibland och man får bli lite arg, men försökte hålla mig samman iaf ;) haha :) hon måste ju få nosa och lukta litegrann iaf :) skulle springa hem från stallet egetnligen, men fick bli en promenad idag som typ start, och sen får det bli springa imorgon då? ;) ja perfekt ,

imorgon blir det att kliva upp väldigt tidigt. tisdag, alltså lika med stall på morgonen för mig. börjar sju. med andra ord , ingen sovmorgon som idag. började 12:20 ! det var ur skönt ! , så nu ska jag tvätta bort sminket sen fixa min naglar (lösnaglar!!!!) , jag biter av mina egna .... shh! sen sova :) underbart ! pussssssssssssss påer ;)

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: yey ^^ de äger <3

2009-09-14 @ 21:18:38
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0