fuckfuckfuck

FAN ALLTSÅ . jag är så less, varför kan aldrig något vara bra? varför kan man aldrig få ha någon jävla tur? jag har längtat hela sommaren sen jag märkte att du var jättefin och bra åså i benet! och jag har planerat hur vi skulle börja om på nytt och har kännt sånt sug och varit så glad över att du äntligen är frisk efter säkert mer än sex jävla månader ! Har fan aldrig varit så glad i hela mitt liv, sen igår när du åker transport så krossas allting som jag längtat efter såå mycket för du ska dumma dig i transportjäveln. åååååååh, så kommer man ju såklart till stallet idag och evert är halt och varm och svullen .. det kan ju bara vara tillfälligt då han fastnade med VÄNSTER FRAM i bommen .. men klart det inte är så. JAG LOVAR att han kmr vara lika jävla halt när svullnaden går ner, ASSÅ HEEELVETE , jävla häst ... åååååååååh whywhywhy?

allt bara krossades i tusen bitar, som man längtat efter så länge. har fan aldrig varit såhär ledsen.. det kanske inte har tagit i senan , men varför skulle det inte gjort det med min tur? ååh ... fan evert.. fuck livet.. fuck allt.. jag hoppas av hela mitt hjärta att detta snart är över och jag får vara lika glad som jag var innan igår. För jag orkar inte dethära nå mera jag gör verkligen inte det.. och evert mår inte bra av att ha ont.. och precis innan vi lastade evert igår så sa pappa hur fint eeverts ben såg ut och allt, sen bah max 20 minuter senare är det han sa precis tvärtom .. fan alltså... jag hatar livet.

Kommentarer
Postat av: ellen n

men gud vad hemskt!!! stackare !! :(

2009-09-07 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0