Godmorgon

Nu sitter jag hära i datastolen inlindad i mitt täcke, det är iiiiiiskallt i huset, för det är iskallt ute så är altandörren öppen såå det är askallt. inte så skönt ;D håller mig här uppe i rummet, går man ner fryser man ihjäl! haha . iallafall är det hela boden i rörelse, lat som jag är , och faktist sjuk ;) så stannar jag hemma idag , hehehe. skulle sova massa vare tänkt men vaknade före nio :o det sög ju. hur som helst hade jag tänkt göra någon nytta nu när jag är hemma, men ja, vi får se hur det blir med det ;D höhöhöhö. ska springa idag iaf, och jag tänker dra med mig någon ! inte så kul själv ju :O hade tänkt dra med lollo men hon sa vi får se igår, idag kanske hon orkar ;) hope so :D:D , ingen träningsvärk idag heller (y) sånt gillarvi .

Idag vill jag fara och shoppa :) men ingen följer verkar det som ?! så skiter i det, men vet inte om jag ska på stan m sanna en sväng i boden? jaa jag vet inte . hehehehe. Det jag vet jag ska göra idag är iaf rida xhantis, gå med evert, träna och CHILLA, vad händer ikv ? =) känns deprimerande att bara ligga hemma ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0