idol 2009

tjaotjao.
sitter och ser idol nu, repriserna;D höhö. just nu är det Durna som sjunger , den lilla bruden som dom tycker är söt som en docka (:  jag börjar dock bli lite lesss på hon. hon har inte gett nå bra ifrån sig alls och springer och lipar hela tiden :o ajja whatever. igår var det luleå med sanna ;D fick med mig en del hem iaf, så ska fota och visa sen : ) hehehehee. sen på kvällen kom sandra och Tessa hit och vi var tyyp hundvakt åt lillen ;b hihi . och tindran :) men hon är ju inte så liten ;)

Tessa hyrde två filmer, vi börja se ena men vart lite uttråkade så såg twilight ist för att tessa inte hade sett den , lixom hur kan man inte ha sett den ?!?! den är ju så otrooooligt underbart bra asså ! ;) Sen drog tessa heeeem, då såg jag och sandra nån skräckfilm på 5.an, vi sket typ på osss :)  (y)

sen drog saaaaandra hem dåå gick jag och la mig med bäbis nikki och hon var helt fjantig och låg i sin lilla bäbissäng, fick ha handen nere och klappa hon så hon skulle kunna sova=) hihi så gulligt. sen kom nadja hem vid fyra och väckte mig och tog min plats, jag var dock död och vandraade som en zombie in i mitt rum och somna dirrrrrr !

HEHE nu ska jag hämta en glas juice ;) ta fram anteckningsblocket ? aah . idag ska jag iaf till gnetis :) mamma och dom tog han igår , sneeellt . och han var bättre runt ögonen igår (y) great. skuulle ha morgon idag men skulle måste gå så böt till på tisdag, så släpper jag ut hästarna före wf. aweeeesoooooomeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0