Idol

ååh fan vad jag älskar idol , och jag har faktist några favoriter :D men tänkte jag kan nämna dom sen ;) haha , sitter och ser idol nu med mamma , det är så bra : ) sitter dock fortfarande i stallkläder, inte så bra? äh vafan xD haha , hursomhelst, varit i stallet ikväll juu, mockade på typ fem minuter , SKILLAT ! haha , sen skrittade jag ut med evert , eller ja jag ledde ju honom , det gick bra. han är väldigt pigg dock men det är ju bara positivt, på sitt lilla sätt :) hehe. Vi gick med lollo och mecken för lollo smsa och fråga om jag skulle gå med honom och det skulle jag ju så dom hakade på , hihi , evert skriker alltid på mecken då dom hälsar XD haha men dom är ju kompisar ! tkr jag och lollo hhahaha, men dom stod ju tsm i hagen på pikeur :) hihi , ajja! j

ag längtar till jag börjar rida igen, därför jag typ springer åxå ;) för att bygga upp benmusklerna litegranna ! haha , för när vi red på wf märkte jag hur jobbigt det var att rida lätt , haha har typ tappat ridningen lite. men det kommer igen ,hoppas jag !! det måste det ;) för evert och jag ska fan vara fit for fight i framtiden ;) det ska vi ! haha. sprang ju igår åxå . och hade ingen tränigngvärk idag vilket jag trodde jag skulle ha, men inte det ! utan hade bara träningsvärk av ridningen ! hmm , säger det mig något? ajja nu börjar idol igen, var ju bara paaaus ;) PUSSSSS PÅ EER BLOGGLÄSARE ! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0