Onsdag

hejhej : )
Är fortfarande seg med bloggandet men har som inte alltid tid. men, kastar in ett inlägg nu , klockan är typ fem i tolv haha, börjar vanligt tid imorgon åxå . det känns ju bra, men ska alldeles strax sova. haha , idag iaf såå vare ju då skola på morgonen. tog sovmorgon eftersom typ mer än hälften av klassen var 99 procent säkra på att vi inte hade någon företagsekonomi eftersom vi inte har haft det sen skolan börja , men då såklart bara för alla tar sovmorgon så har vi ju såklart lektion. haha, var tydligen typ åtta pers på lektionen. men om jag förstod det rätt så fick ingen frånvaro , toppen (y)

iaf, det regnade då imorse, ställde klockan men tröck av och somna nästan om men då ringde amme J och väckte mig , så pratade med henne ett bra tag och kom mig upp och fick på mig kläder iaf ;d haha , sen somsagt så regnade det ju då. så kändes inte allt för lockande att cykla så bestämmde mig för att ta bussen , 29.an som går ute vi vägen. så då går jag ju såklart till bussen i god tid tillochmed ! men såklart så kommer den inte med min vanliga tuur ! och kunde fan inte ha missat den seriöst! jag HATAR bussar. såå fick springa hem FEM i tio, började tio över, tog cykeln , och cyklade iväg till skolan. kom faktist bara typ 10 minuter sent. lyckad start på dagen kan man lungt säga. sen är jag så less för har verkligen INGA kläder. så om alla undrar varför jag har typ samma kläder varje dag äre för jag har inga pengar och kan inte köpa kläder, men förhoppningsvis kommer lönen nästa vecka. HOPPASHOPPAS.

Skolan var iallafall chill. slutade vid halv tre. då följde jag amme J hem, och vi har studerat som bara den hemma hos henne  , och käkat middag bulla och druckit cola ;) hahaha , det gillar vi !  sen tog vi en paus för att få syre till våra kloka hjärnor och gick ut och joina almizz på studsmattan (y) haha , och gisell eller liseell eller vad ungen nu hette, haha. vi är duktiga som kan snacka engelska (y) ja iaf, haha sen började det ju då åska lite lätt och spöööregna, men inte fan gick vi in, utan jag och amanda och almizz hoppade studsmatta , jag och min kycklingteknik då, haha.  enligt dom. tycker jag hoppar fint :) haha, sen slutade det typ nästan så då gick vi in och skulle fortsätta studera, har fan fått mkt gjort ;) känner mig duktig, nog för min matte inte är så avanserad jämnfört med ammes, haha ! jaja, var sjöblöt så fick låna söta sockar av amanda och hennes west coast shoppers tröja (y)

det var ju inte lite pinsamt då jag skulle cykla hem med den sen, haha. kände mig som värsta coola fjåårtien. så körde typ en merca förbi med nå grabbs och gjorde peacetecknet åt mig genom fönstret, jag bah öh HAAHAA, var som lite lustigt. jaja, kom hem iaf , han sitta framför datorn kanske 10 minuter sen kom sandra hit typ strax före 20:00 : ))) vi satt framför datan, och typ käka chockladpudding och hann se lite mysteriet på greveholm (y) , haha vi ville se skelettet men hann inte så långt för då skulle kvinnan hem. suck.. och såklart när hon ska åka sååå tjurar moppen ihop (y) HAHA , så hennes morsa och kille fick komma och hämta henne och nu står henens moppe så fint parkerat på min gård :) hihih. väldigt lyckat sandra. Sen då hon hade åkt så försökte jag hjälpa amanda med sin bloggdesign som inte gick så jävla bra, HAAHAHA , fortsätter det projektet imorgon ;) hahha !

Nu är klockan över tolv, 00:03 . haha , måste verkligen sova. kommer vara trött imorgon ! blev ett slarvigt inlägg och jag har säkert glömmt skriva massa som jag igentligen skulle/ville skriva ! haha men det får ni leva med så att säga, jag återkommer imorgon , jag lovar, min säng skriker efter mig . såå måste sticka nu ;)

godnatt folket ! ;*

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-09-03 @ 08:09:19
URL: http://sa
Postat av: Sandra

haha, vi får väll se ;) Men alltså moppen lever ett farligt liv nu !! Detta suger, bor man i vittjärv behöver man en moppe så man tar sig xD haha. Om inte ens föräldrar ska köra vilket inte alltid är så kul xD haha

2009-09-03 @ 08:15:06
URL: http://sassaah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja absolut haha :D

2009-09-03 @ 21:10:27
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: erica

Jo Freja & Tyson har massa lösa hår som inte går att borsta bort. Utan får sitta och rycka bort det kring ansiktet. Och med händerna efter ryggen lossnar massor. Leslie kommer det inte såå mycket från, men henne går det ju att borsta =)

2009-09-03 @ 22:16:59
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0