orka

asså ååh . Det är förlite timmar på ett dygn och det suger. Snart är det dax att sova igen , och jag har verkligen inte gjort allt som skulle göras idag, sen är mitt rum stökigt , och jag har ryck i fitttummen. sen dog george i gre´s anatomy (sorry dom som inte sett) , sen är mina sängkläder äckliga för alla hundar har legat i den och måste plugga massamassa men det blir ju aldrig aaav.

sen är nadja hemma från göteborg och vill göra ngt med hon men det går ju inte så jävla bra. och är fett trött och kmr försova mig imorgon och missa bussen som vanligt, vilket bara gör mig irriterad att tänka på. och det suger att blogga men gör det iaf, bara för jag är jävligt beroende av att göra det? och det suger att typ 54209 turkar addar mig på msn och kan inte ens svenska, sen kan dom inte ens engelska, bah hm vafan vill du mig? blääääää, och om du inte har förstått det så, jag är less !!

vill åxå gåå i ide (stavning?) som bjöööööörnarna, sova i typ 5043580 34 månader. fett chill . godnatt fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0