redovisa

okejj imorgon ska jag redovisa i åtta minuter. och alla som känner mig vet hur mkt jag ÄLSKAR att redovisa , HAAHAAHAHAHAHA ... elr inte . fyfan det värsta jag vet. har alltid problem med vad jag ska säga, vill alltid säga som det perfekta och sååå, och förbereder något åså , men före redovisningen stryker jag massa osv, och ångrar mig och får panik och så går allt, inte så speciellt bra . fan i hate it . ajja ngt jag måste träna på ? ;D bara för mitt självförtroende suger höhöhöhöhöhöhöööööööööö . ajja, ska försöka fixa fram något vettigt att säga nu iaf, det är ju ändå inom HORSEkunskapen ,det borde jag ju ändå kunna tkr man , hehe lol . ajja , så ska väl ta fram ngt sen sova, nu får det bli som det blir !! Godnaaaaaaaatttt :) ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0