skola

Goddag !
Sitter i data saaalen med H therese och sandra! vi har religon och ska arbeta och redovisa om svartsjuka? Inte så jävla lätt som man skulle kunna tro faktist !! detta suger. vi vet inte vad vi ska skriva, men förhoppnignsvis är vi på g snart .. hehehehe . okej . imorse var det typ ashemskt, klev upp halv åtta och duschade håret !! och då var såklart min hårtork i skolan ! hmm kul . har ingen annan , men hittade typ en hårtorkliknande sak så klarade mig men det tog ju ett bra tag , började sminka mig åde typ åtta väldigt nice :D heheeheh NAT . hmm , sen cykla jag till skolan på typ sju minuter. duktigt tkr jag ; ) HEEHEHE . ajja. coopers idag på gympan , ska jag springa? hm fårse. men jag tror det. ska ju springa m amme efter skolan , elr skulle ? hon är inte hära !! SADFACE :(:(:(:( sviker du mig !`??! :(  EHEHEH ;) ajja, får göra bort att springa på gympan tror jag ;D jag måste ju som studera idag och åka till min häst. men nu ska jag studera vidare om religon och svartsjuka , pusssssssssss; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0