Söndag

Den hära dagen har helt klart varit lite ... speciell? fast helt klart inte på ett positivt satt, evert killen skulle ju komma hem, eller ja han har kommit hem nu. men det var inte kul kan jag då säga och det gick inte bra till en början heller. Orkar inte skriva om det nu iaf .. men jag hoppas av hela mitt jävla hjärta och liv att han mår bra imorgon, annars vet jag seriöst inte vad jag gör om han är halt igen... orkar fan inte med det!! ååh idiooothäst !!

Annars har jag pluggat klart om unghäst och sto premeringen nu ikv, men ja, det har inte gått så bra och har som inte vetat vad jag ska skriva. Så känns som jag kommer få göra om allt. Det var faktist väldigt svårt måste jag säga! Hoppas marie är snäll och ger mig G hehehehehe. om hon nu ska betygasätta detta? antar det? ajja..

Asså måste igentligen duscha nu  , men jag orkar som inte det. HEHEHE. har ju sovmorgon imorgon så jag tror nog att jag duschar imorgon. intressant i know, så nu vet alla det. Ska till evert dirrekt efter skolan , hoppas seriöst killen mår bra ......åh. kmr tänka på det hela jävla dageeeeen. kommer ju verkligen kunna koncentrera mig(y) eh nja. Hade ju som kunnat smsa helena och höra om hon kan kolla han men då har jag ju såklart inte pengar på min jävla telefon. Så jävla perfekt. sen är jag förbannad åxå för min lön aldrig kommer jag klarar inte av fattiglivet, har inte haft pengar igentligen sen i juli när man fick studiebidraget. om man ens fick det då ?! jaa när vi sist fick studiebidrag innan sommarlovet iaf .. hm KUL ! så är skyldig mamma och pappa typ 5543353 kr så när lönen kmr så försvinner den lika snabbt. och har INGA kläder. ska nu faktist leta upp något jag kan ha imorgon, men problemet är ju att jag inte har nå kläder som jag vill använda. asså ååh. måste leta kläder nu och har inge mera att skriva för tillfället, hur fan kan min garderob vara smockad med kläder men ändå har jag typ två par brallor och typ tre trööjjoooor att använda lol . känner ngn igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0