Sova

jag måste verkligen sova nu .. men vill inte sova. och saken att jag börjar klockan sju imorgon gör ju inte saken bättre. hm, så stallet imorgon då, måste ta bussen men antingen tar jag den tidiga bussen och byter buss på garnis som jag bruukar, elr så tar jag senare bussen som jag aldrig tagit och hoppar av en bit utanför Wf, men har aldrig åkt dära så risken blir ju att jag hamnar helt fel ... hm ? fast den bussen går ju senare och behöver då inte stressa så mkt.men lutar åt den sena bussen , får väl säga till bussschaffiseeen att jag ska stanna dära men vet inte riktigt vars det är.. elr nå? hatar att åka buss, sist jag skulle av på brk fick ja typ skrika för han stanna inte fast jag tröck på stopp ? typ sepe ?

ända positiva med denna dagen iaf är väl att jag har fått min lööön då .. men dom känns samtidigt ganska meningslösa när dom inte kan hjälpa min älskade evert på något sätt.. ;( <3

så, klockan ringer 05:30 , kmr vara mer död än levande vilket lät ganska skönt för tillfället, har inte orkat packa nånting, hmm smart. har inte pluggat tyskan till imorgon för den kom jag på nu. tummen upp för det. sen har jag religonen som jag skulle börja med idag men det blev heller inte riktigt av . för ta itu med det imorgon . ajja... godnatt folket.


Kommentarer
Postat av: sannaa

hahhahaa nej men du är ;D

2009-09-10 @ 09:47:22
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Tokio Hotel 8D <3333333333333333

2009-09-12 @ 11:18:45
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0