springa

okejj nu har jag duschat och klätt på mig och sånt efter ha varit och sprungit : ) blev "bara" fyra km idag åxå ;D men det får duga, det tar det med hoppas jag. haha , jag har ju som ingen kondis såå det får duga för mig, så småningom orkar jag väl mera :) Blir och springa imorgon men får se vars jag och amanda springer;) kanske där vid henne typ milen, fast kmr ju aldrig orka hela milen , haha ohnej. jaja, nu ska jag snart till stallet :) skulle typ gå med sanna åså , asså med hästarna. men jag kan inte vänta för har massa plugg som väntar hemma tyvärr :s så ska typ byta om nu och cykla iväg, fixa sen gå med evert bara en sväng, sen snabba mig hem och plugga sen sova. hehe. hinner då aldrig städa mitt väldigt "vackra" rum.  som ni sett på tidigare bilder så behövs det. minst sagtt. nu har jag bråttom men skriver ikv, pusssss påer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0