stallet

stallet ikv då , cyklade dit :) det var fan kallt ute alltså! ;s men trampade på ordentligt då så fick upp värmen lite :) haha , i stallet iaf snabbmockade jag , på typ fem minuter  , sanna stressa för att hon var klar med glory, men sen speeeda jag och var klar för henne ändå  ;) hahaha , lyckat ! sen började jag ju då gå, evert var lugn även fast det blåste :) han brukar busa då ;D hihi . Hann komma en lång bit innan sanna och speeeedglory kom ! haha, evert ville nosa på henne men det fick han icket ;) haha!!

Vi gick iaf en sväng, snackade på osv , haha .  sen tillbaka , sen fick jag öppna en ny höbal såhära i stallet, och det är fan tredje gången i rad nu, alltid när balen tar slut så lyckas jag alltid vara dära tajmat så jag får öppna den ! man bah noooo !! det tar så lång tid för mig xD så stressade sönder för skulle stressa hem till idol ;D haha! kom in precis på sekunden när idol började. som igår då. haha .

Nu ska jag se klart igår, måste påpeka att jag tyckte polacken var väldigtväldigt duktig på att sjunga. hon var bara sexton ! guuud lixom. aah , imorgon har vi hela boden i rörelse och ska gå en mil. får se om jag går, är typ sjuk , elr hahah ja jag har blåskatarr (Y) inte så jävla skönt. Typ pissnödig 24/7 och illa mående osv, inte nice alltså ;s det är fan hemskt. Så vi får se hur det blir imorgon, men läste på internet (I) man ska dricka massamassa och pissa mkt , så det är vad jag ska göra resten av kvällen ! och jag vet, intresseklubben antecknar bara sååå mkt .

PUSSSSSSSSSSSSSSSS GODNATT ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0