tisdag

Tjenispenis.

Just nu sitter jag då i skolan , slutade för ett tag sen . sista lektionen var tyska!! <33 vi har ingen företagsekonomi så vi slutar nu :) men jag och frida sitter kvar och lirar pearl worm ! för det är såå awesome !! hahaha , mitt rekord är 15900 och så dog jaag såklart på 15900 fick damp och satt och skrek här inne i datasalen (y) hursomhelst, har inte hunnit blogga på ett tag. har haft så mkt att göra :) jag har faktist ett liv :D haha , men iaf , idag var första dagen på stall wf. väckerklockan ringde 05:30 , var så jävla trött. tog bussen till stallet och det var typ chill dära, vi började släppa ut hästar , det var tre stycken inne ;b haha , sen typ fyllt vatten och rivit hagar :) inte så mkt arbete idag då alltså , dom sa att detta var en "tråkig" dag för att inge hästar skulle tränas :P haha , så fick vi veta att vi ska få köra hästar åxå , så frågade peter som är dära mig bah , har du kört storhäst någon gång? =) jag bah EHEHEEHE nee. såå har smsat pappa och sagt att jag vill lära mig lite i helgen, och det sa han vi skulle fixa :) såå ska köra i helgen :D HIHIHIIH . hoppas det är kul ;b fast jag har ju velat lära mig köra länge faktist och funderat på att börja köra men ja, jag vet inte : ) haha.

Nu har vi somsagt slutat iaf , och jag sitter hära med frida , och väntar på amanda också . men hon har tyska !! jag tar mig inte hem haha , har inget busskort så kan inte åka buss och har ingen cykel så kan inte cykla haha , så får vänta till pappa slutar så han kan hämta mig sen ;D JUSTE !! haha , efter stallet så skjutsade tessas morsa oss till skolan , haha mysig som man var med hästkläder och t yp lerig osv efter vi suttit i en lerig traktor skopa xD haha , så har vi fått som ett omklädningsrum i FORDONSkorridoren där vi ska duscha osv, det finns EN dusch och den är sepe (y) höhöhö , känns som att gå in i en gaskammare helt ärligt !! AHAAHA ! fatta när alla vi ska vara dära, vi lär ju få typ duscha tre st åt gången xD HAAHAHAa, mysigt !!

ajjaaa detta blev ju lixom ett ganska slarvigt inlägg och måste skärpa mig med min uppdatering känner jag ! skriver senare,  nu ska jag lira pearl worm, ickeberoende som jag är ; ) hahaaaha PUSSSSSSSSSSSSSSSS (och jag slår vad typ 10000000kr på att texten kmr fucka sig nu) HA DE ! - okej den fucka sig inte, 10000000kr till folket

Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FORDONS !!! HAHAHAHAA HA SÅ KUL ! xD

Nu när mitt "LILLA" klassproblem verkar lösa sig lite kan du ju få lite av mitt medlidande xD

2009-09-01 @ 19:45:20
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Sandra

vem ska du få träna/köra på wf då?? :D

2009-09-01 @ 22:37:04
URL: http://sassaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0