Torsdag

hejjsaaan .
har typ ingen lusta att blogga igentligen ,har typ inget roligt att skriva känner jag. skolan flöt på som vanligt idag då . var grymt trött på morgonen men jag tog mig upp iallafall, vi fick nycklar till våra skåp I FORDONS och till dörren till vårat omklädninsrum i FORDONS <3 kan ju kanske vara värt att veta? vad vet jag .. ajja. Sen efter skolan gick man väl lite med tindra,  satt lite vid datorn, fick ett telefonsamtal av hovrätten... hm kul! eh NAT . så grymt less vill bara skjuta mig i skallen nu känns det som (IRONI FÖR DEN SOM INTE FATTARE) , tessa kanske erbjuder sig med la cross klubban? på tal om tessa HAHAAH , vi spelade freesbe på skolan och jag och tessa typ "FIGHTA" och flög ner i marken , jag ""RÅKA"" dra med henne ner HEHEHEHEH , fick svarta ploppar i brallorna :( aah iaf, sen så hade vi ju som tyska idag också kan jag nämna åxå och min tyskalärare gillar mig, känns ortligt bra om man tänker tillbaka till förra året hehehHEHEHE .

iaf, mamma var jättesöt och cyklade till godisarenan och köpte cola och chocklad ikv, var väldigt gott <3 har inte orkat tränat idag, har varit en otroligt seg dag måste jag ju säga. har hjälpt amme med bloggdesignen , EHHEEH men det gick åt helvete när jag kom till headern, fick in den åså men den blev helt snee och jävlig så då fick sanna rycka in ! då blev det bra ; ) TVÅ GULDSTARS till hon <3 ehEHEH . aah. hm okej , nu pluggar jag men blir inte så mkt pluggning, mest msn. vilket inte är så bra ............ ska försöka fortsätta nu , PUSSSSPÅER ;*


* en gammal bild från då jag vart och shoppa i luleåååå , fyfan , nu är jag i riktigt stort behov av nya kläder, åh herreguuuud. kmr inte klara mig till nästa vecka..... hmm .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ja de var bäst XD Men snällt av dig att hjälpa henne över vägen :P Hahahahaha

2009-09-04 @ 19:00:08
URL: http://forelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0