TRÖTT

som man alltid är på tisdag kvällar, när man vaknar så tidigt, går länge och är i stallet på morgonen åså . Wf på morgonen då, gick upp till vägen och åkte med tessa och hennes mamma till stallet så fick mig lite """sovmorgon""" , hahah, var goode trött då jag vaknade , stallet gick bra, vi red glowlite och bolton igen, körde lite trav idag också : ) gick jättebra, gillar glowlite mer och mer !  , sen vart de tillbaka till skolan och duscha osv.


efter skolan såå skjutsade jag amme på hennes cykel till stan så han vi precis till min buss gick , så åkte jag hem och böt om , sen cyklade till lillskogen och jag och amanda sprang ;D haha,  trodde jag knappt skulle orka men pallade åtta varv. det var skönt och springa, blir att göre imorgon åxå :) fast nu är mitt ben typ fuckat men jag hoppas att det är bättre imorgon! :O det är INTE träningsvärk, vet hur träningsvärk känns. seen vare bara cykla hem, snabbduscha åde, sen rasta tindra, äta nåå bara och handla med mamma, sen cykla iväg till stallet ;D haha , tog in evert , sen gick en halvtimmespromenad med han typ =) med sandra och cajsa :D ihihih, jaa, dom är ju som dom är dom där hästarna, evert tkte iaf det var skönt att få kma ut och han var framåt och pigg, bara positivt tkr jag.

Sen vare bara att mocka osv, evert fick bära sin väldigt vackra lädergrimma ;D haha , bara för han är så snygg i den . hehehehe. sen fick jag snabbcykla hem på tio min för att se idol ;D haha , hann PRECIS . väldigt lyckat . Sett idol , nu ser jag girl next door på feeemmman , och är hungrig och trött så ska gå och lägga mig nu ;D haha , min dag som jag drog kort nu då helt enkelt. har inte hunnit plugga något idag, och inte städat rummet för den delen heller. så det får bli imorgon , det måste bli imorgon ;D haha , för har massa grejjs till torsdag. ajja , sängen nu . hehe trött som jag är . pussssssssssssssssssss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0