CUTT-TORSDAG

Tjoho bloggään !!

Sitter med lollo nu i bella och fredriks lägenhet ;) Vi tog över den eftersom bella och fredrik skulle sova hos lollo ;) Vi har hyrt två feta jävla skräckfilmer !! Bruden på kioskpiraten frågade om vi skulle kunna sova ngt ikväll........ men klart? hehe ;-) Fick skjuts av mamma, så hämtade vi lollo , sen kioskpiraten sen hit ! Mamma är så söt och snäll som skjutsar :-) hihihihi. Idag har jag också fått påskägg, TVÅ stycken, mormor kom på besök också;) hihi, mormor tog hem deras dator också :( bärbar alltså!! och min stationära har inte någon skärm för tillfället! Snacka depp jag blir alltså! Nu kommer det vara fight mellan mamma pappa och mig om vem ska ha den. Och jag är världens jävla datanörd ju, kan inte leva utan msn och facebook <3 Lovade ju er bild på påskäggen, men kommer inte fixa det ikväll, så kan skvallra att jag fick feta påskägget av mamma med nutella tuggumi och cola i ;) Sen godis av mormor :-D fan vad fet jag kmr bli... fast är ju redan försent så vafan. haha!

Nu ska vi nörda ett tag vid varsinn dator, sen blire film för full rulle ;) HÄHÄ. På ena filmen stod det att det  var en "hard core rulle" ? AHAHAH, jahaja. Ajja, fest imorgon också, vi taggar som fan, amanda också hoppas jag ;) Ni söta läsare också i hope :-D för på påsk ska man fan inte lida,man ska festa ;-)

Bjuder på en emo bild såhära på CUTT torsdag ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0