Fet handlat ?

Hej bloggen!

Nu har jag och mamma varit och handlat och tagit in hästen. Vi har fethandlat det vi behöver nu, för löksoppan! Det låter sjukt äckligt jag vet, och jag vet inte om det är de eller inte. men det återstår att se. För det är en soppa som man äter sjudagar som är jättenyttig typ och förbränner fett typ, något sånt dära. Så imorgon ska vi börja med den iallafall, vi siktar på att äta den en vecka, sen kanske äta kött och grönsaker en vecka sen fortsätta med soppan, om vi pallar kanske vi orkar äta löksoppan två veckor. Men det blir ganska förjävligt att äta samma mat i två veckor, man äter bara den och dricker vatten! Fast vi ska äta frukt och sånt också. HEHE. Ska gå ner i vikt nu och tagga inför beachen, hela familjen gör det. Och amanda och hennes mamma kör också på det hära, så blir kul och se om det händer något ;-) Nu ska det brännas fett! Ska träna på det hära också, perfa (y)

Ni får följa mig i bloggen då hur det går utan mitt älskade cola, jag har nämnt det hära förut men det gick inte så jävla bra, men nu kommer det inte serveras nå annat hemma så har ju som inget val ;-)


Kommentarer
Postat av: fanny

Du träffade mej dära ju ! ;) <3

2010-04-13 @ 15:59:22
URL: http://fannnyhanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0