Fredagsmorgon

Tjobree bloggen!!

Asså nu är jag så sjukt trött, man ska typ sova ut på lovet, men jag har fan klivit upp tidigt varje dag för antingen åka till stallet eller tandläkaren elr nå annat, är så sjukt trött alltså. Igår var jag uppe till två och klockan var ställd på halv sex! fyfan, inte okej! Men fastande i telefon med jojjan så :-) hihi! Så det blev tre och en halv timme! Sen i förrgår sov jag hos amanda, och skulle upp halv åtta till tandläkaren, somande för sent och fick inte många timmar sömn då heller! Men vakande imorse;) kom nyligt hem från stallet, var lite tungt att ta sig upp men jag tog mig iväg, träffade en granne i busskuren som snackade på som fan.. jag var så jävla trött men la på ett leende och var trevlig och småpratade med hon! haha. Men däremot vare inte så jävla kul väder, snö? Hm. Det som hade börjat tina så fint. men det sägs ju att den här blötsnön kommer för att ta bort den andra snön? Vi får väl se ;-)

Mamma kom och hämtade mig i stallet så slapp jag bussen, SNÄLLT ;* hihi. Vi stannade och köpe mackor *drool* och jag köpte en cola! Smalt jag vet, och nyttigt också för den delen.. men se det som att jag dricker kaffe på morgonen ungefär ;) fast cola är mkt godare! Jag behöver socker för annars kmr jag inte hållas  vid liv mycket längre. På tal om liv så kan jag bara tänka på amanda och sina sms igår, haha xD ajja ingen fattar va jag snackar om så whatever :-D Ska tjocka nu men skriver sen, ska nog pröva lägga upp en video också om ni har tur;)

Min älskling <3



Kommentarer
Postat av: Erica

Det är dags för dom igen =) Dom ska ju ha vaccin med ca 2 till 3års mellan rum. Och mot kennelhosta ger man med 1års mellan rum om man ger det. Mina får allt efersom dom umgås med så mycket hundar. Så det börjar nog bli dags för Tindra till sommaren =)

2010-04-09 @ 10:06:05
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack så jätte mkt :D

2010-04-09 @ 12:42:19
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0