Jävligt less

Tja bloggen !

Jag får problem snart, feta problem typ, vad är det som är så jävla svårt med att säga vad det är när man är sur/arg eller något åt det hållet till personen ??! istället för att dryga, dissa och allt annat?! Jag blir så jävla less på sånt, antingen säger man vad problemet är eller så ger man fan bah upp ... och om man vet varför personen är sur kanske man gärna vill veta? Och om man vet varför, kan ju personen iallafall svara.... så sjukt less på det hära,  vem fan orkar ? Småjävla bråk hit & dit, för saker som saknar mening typ, nej jag är bara sjukt less. och NEJ jag säger INTE att jag är bättre än någon annan, för det är jag inte heller, men jag kan vara jävligt less iallafall , och jag försöker att säga till när det är något, men då blir folk sur för man yttrar sig också... nej jag är bara allmänt less på allting! Tyck jag är dum i huvudet, men det är så jag känner ...

avslutar med en egojävla bild !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0