Otroligt seg

Hejsan bloggläsare !

Idag har jag inte bloggat så mkt, tänkte göra det imorse men valde att sova länge och stressa istället haha ;b sen så började blogga på skolan men då kom precis mamma och pappa så hann inte skriva klart, sen skulle jag skriva hemma men somnade hade så otroligt ont i magen, jag gick ju hem sista lektionen för jag hade ont. Men fick tydligen närvaro iallafall för amanda är så söt ;* sen så vakande jag, käkade något sen fick jag stress åka till evert, så då hann jag inte heller blogga sen skulle jag på föreläsning =) Hann inte följa lollo till stallet idag, vilket sög eftersom jag hade gärna velat följa med igen, men har fler dagar i veckan på mig att följa med lollo<3 hihi

Så kvällen har jag spenderat på travet för vi har lyssnat på en föreläsning, men vi var bara fyra från klassen idag! I häst-klassen så är vi bara sju personer dock, men vi borde varit hela klassen men ibland har inte alla tid :) Det var en intressant föreläsning iallafall, jag är skitdålig på fång, även fast everts mamma fick det ! Men jag är inte påläst alls när det gäller fång, man vet ju inte ritkigt än varför man får fång, men det finns ju symtomer och vad folk har kommit fram till genom åren och så, men man vet fortfarande inte vad det är som orsakar, och förut så var fång = döden  , men idag går det att fixa! Vilket är otroligt bra för det är många häst som lider av dem hära olika fången , belastningsfång, förlossningsfång, medicinfång & foderfång!

Nog pratat om det, nu ska jag läsa igenom ett papper inför nationella provet i engelska b imorgon, skriv biten! En uppsats, är gode nervös. jag är VÄLDIGT dålig på att skriva på engelska. och behöver verkligen klara nationella, usch kommer inte kunna sova, dock inte för jag har vilat hela eftermiddagen, utan för jag är nervös! Hoppas verkligen att det går bra alltså, önska mig lycka till ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0