Påskafton

Hejhej bloggen ! ;D

asså omg, gårdagen var skit jävla rolig, haha !! Fast ja, vissa saker kan vi ju som radera... HAHA, åkte ju till stallet efter lollo och sen gick jag och tindra hem därifrån, sen kom jag hem duscha åde, sen fick jag skjuts till stan ;D Färgade håret , mörkbrunt för den som bryr sig, utväxten skulle färgas men håret blev skitmörkt! EHEHEhe , sen fixade vi oss osv, sen gick vi till kvantum sen till bella där lollo och vickan höll hus ;D hehe. Där hade vi ett eget litet party för oss själva en stund, var askul , jag och amanda på golvet med kameran ! HAHAHA, sen våra danser osv, asroligt! haha, sen drog vi vidare till fredrik , marcus marcus och daniel kom dit också :-D  var ganska jävla kul dära, sen på kvällen skulle vi åka till sävast, men blev bara ett kort stopp dära för någon annledning. HAHA , sen drog vi hem till bella, jag och lollo ;-) Och sen kom amanda dit senare ! haha, asrolig kväll MEN som sagt. Vissa saker vill man lixom, ja radera ! HAHA !!!

Nu ska jag duscha typ, chilla och det. Datorn lär ju vara upptagen resten av dagen för pappa ska se på trav, och finns ju som ingen annan dator :-( Blir depp! Sen blire väl nå slags chill häng ikv ;) Tror inte riktigt jag pallar ;)

Bjuder på en gammal sliten egobild! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0