Projekt Carros rum

Hej bloggen!

Nu är det såhära att jag hatar mitt nuvarande rum, fast varför låter kanske som ingen annledning - det är stökigt. Visst förstår ni tänker att det bara är att städa lixom, men mitt rum är verkligen stökigt, massor med grejjer som jag inte ens behöver, kläder jag inte använder, skräp, papper & allt du kan tänka dig, seriöst. Och jag äcklas typ av att vara där inne, och jag städar ju mitt rum och dammsuger, torkar osv, men det blir fan aldrig helt rent känner jag och vill inte gå in dit längre, för jag tänker bara på att det finns massa spindlar där inne .. (fråga inte, någon fobi jag har) för vet ju att spindlar tydligen ska trivas i rena rum... Men ändå, så nu sover jag i det rummet jag vill byta till , lilla rummet! så jag och mamma ska starta ett litet projekt, och medans jag byter rum ska jag tömma nuvarande och rensa som fan verkligen, vi ska göra om i lillrummet, jag har lite planer och tror det kmr bli riktigt fint och mysigt, jag kanske inte bor hemma så länge till vem vet;) så därför vill jag byta och göra något speciellt här inne, jag vet inte men det är bara så det känns :-) så det kommer nog bli riktigt bra hoppas jag! :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Ska du ta mitt rum? :(

Vars ska jag bo då? Hähä

2010-04-28 @ 18:26:55
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0