Skärtorsdag

Tja bloggen!

Sitter hära nu med mitt feta påskägg jag fick av mamma nyss, haha ska visa er sen! Iallafall, sov hos amanda igår, och lollo också! Det var kul, speceillt våran lilla promenad till godisarenan och våra små stopp/besök på vägen :-D haha! Vi hade också intressant disskution före vi gick till godis arenan , kaffet säger jag bara!

Kom iallafall hem nyligt, har varit och hämtat Gustaf och kastat in evert .. Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, händer det något kul ikväll? Ska käka snart iaf, sen kanske drar ut, who knows ;-)



HAHA KAFFET!! Ingen fattar iknow :-( men det är roligt jag lovar! ;D haha.

Och sen amanda och lollo som myser i sängen, hihi :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0