Söndag

Hejhej bloggen!

Som ni kanske hört av moi förut, så gillar jag inte söndagar allt för mycket! Ångest över skola nästa dagen, och dom är alltid ruttna och tråkiga! Men idag så skiner solen och det är jättefint väder! Får ju nästan lite ångest som sitter hära som en fucking neeerd ;) Men har gått från stan idag, ska snart ut igen och ska även rida senare idag:)

Igår så var jag med amanda och lollo, vi hade skit kul som vanligt :-) Dom har damp! Precis som jag ;-) hihi <3 Jag gick från bodis, mötte upp dom, hyrde film, gick till lollo, sen genom hela stan till svea, sen hem till amanda, mycket promenera vilket var väldigt skönt. haha. Sen träffa vi på Frida Hallnoooor, som joinade oss och såg en film ;)

Festade gjorde vi i fredags, så lördagen fick bli en chillkvell! Skulle först festa men det sket sig! ;-) Vi tar igen det sen kan jag ju lova er ;-) haha!


Smygfoto! Sömntutor ;-)




Kommentarer
Postat av: Friiidis ^^

Det var en cp-skräckis! :P

2010-04-11 @ 20:28:36
URL: http://fridahallnor.blogg.se/
Postat av: C A R R O : D

JA DEN VAR FETT SEPE HAHAHAHA :O

2010-04-11 @ 21:22:49
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0